آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آناهیتا فرشته آسمونی ما

متفرقه های اسفند93

1393/12/22 23:39
نویسنده : مامان مهناز
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوردونه مامان چند وقت غیبت داشتم بخاطر کارهای آخر سال که شامل خونه تکونی،خرید وغیره بود،خبر جدیدم اینه که مامان جون از آمریکا داره میاد و احتمالا بعد از تعطیلات نوروز خونمونه دیگه.و ازهمین  الان با وایبر درتماسه باهامون که آنا چی احتیاج داره و چی بیارم واسش و خلاصه توپ میشی وقتی برسه یه عالمه سوقاتی واست میاره هوررررا منم دیگه کلا لباس نخریدم واسه هر سه تاییمون خودش گفت هیچی نگیرید همه چیز مثل هرسال زحمت میکشه یا میاره و یا دست کسی میفرسته.دستش درد نکنه خیلی لطف میکنهلبخند

هوای شهرمون خیلی خنک و تمیزشده و بوی رسیدن فصل بهار رو میشه حس کرد.هفته گذشته نهارمون رو برداشتیم با مامان جون اینا رفتیم پارک نشستیم خوردیم ولی مگر تو میزاری،بعد نهار اصلا یک دقیقه ننشستی شاید به یک ساعت نکشید برگشتیم خونه. چشمک

گردش پارک لاله

پارک

گردش نهار

تفریح و پیک نیک

 

یروز که با بابایی رفتید پارک زیتون:

 پارک

بازی کردن

سرسری بقول عشقم

بامزه هانیشخندجیگرم این عادت قدیمی که تو کشو میری میشینی همچنان سرجاشه:

کشو نشستن

بامزه عشقم

 همه زندگیم امروز که به تو تماشا میکنم دوسال و پنج ماهت شده بزنم به تخته داری بزرگ میشی و من دلم ازت سیرنمیشه از کارات،صحبت کردنت،خندیدن و حتی گریه کردنت،شیطونیات بامزه و چه خطرناک همه رو به اندازه ی آسمون آبی خدا دوست دارم بی نهایت..پایان سال 93 نزدیکه،من و تو باهم کلی خاطره ساختیم انشالله همیشه خوش باشیم و کنارهمدیگه شاد و خوشبخت زندگی بکنیم.عزیز دلم مامان خیلی دوستت داره و واست آرزوی بهترینها و شادترین روز،ماه،وسال رو دارمماچ

بافت مو

عشششششق مامان فدای بافت موهاتقلب

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان دوقلوها
28 اسفند 93 22:37
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
مامان مهناز
پاسخ
مرسی عزیز دلم عید شما مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید.بووس
فرهاد جدایی اصل
20 اردیبهشت 94 17:12
سلام جه نی نی نازی ما تولیدی پوشاک اپل هستیم خوشال میشیم به سایت ما سر بزنید apple-kids-wear.com 09122709376 09123269196 telgram