آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آناهیتا فرشته آسمونی ما

26ماهگی

1393/10/9 22:47
نویسنده : مامان مهناز
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم یکی دوروزه سرما خوردی و آبریزش بینی و تب داری سرفه هم میکنی.امروز بردیمت دکتر و دارو بهت داد و گفت گلوت یکم چرک کرده و یه سرماخوردگیه کوچیکه ولی من نگرانتم هواسرده من لباس گرم میکنم تنت ولی خودت درمیاری همه رو.میری در یخچالو باز میکنی و برفک یخچالو در میاری میخوری.من همش دنبالت بودم که خیس نشی و لباستو درنیاری ولی نشد و سرماخوردگی اومد سراغتناراحت

این عکسو وقتی تب داشتی گرفتم بابا کنارت خوابش بردلبخند

انا و بابایی

کاملا چشمات معلومه سرماخوردی و بی حالی نفسم.اصلا دارو نمیخوری همه رو پس میدی بیرون خیلی ناراحتم عزیزم اینطور خوب نمیشی زود.خودت میگی داوو نه نه و میزنی زیر گریهگریه

سرماخوردگی

26ماهگیت مبارک قشنگم.4 دی ماه یه زمستون ملس در هوای شهرمون مامان رفت و واسه دختر مهربون و شیرینش یه کیک گرفت تا شمع 26ماهگیشو هم فوت کنه.اینم چند تا عکس از دخمل

قلب

26

 

26.2

 

26.3

 

26.4

 

26.5

 یه روز قبل تر من و تو باهم رفتیم فسقلی ها که یه مکانی برای بازی کردن کودکان 2تا6سال بود تقریبا مثل مهدکودک بود.راستش راضی بودم چون هم تمیز بود و هم تو خیلی خوشت اومد و بهت خوش گذشت حسابی بازی کردی سرسره و تاب داشت،بازیهای فکری،شناخت حیوانات و..خلاصه به اصرار آوردمت بیرون خونه هم که اومدیم خسته خسته شده بودی خیلی زود خوابیدیخوابلبخند

فسقلی ها

 

فسقلی2

 

فسقلی3

 

فسقلی4

 

فسقلیها5

 

فسقلیها6

تفاوت سرسره های زمان ما با شما این پارک محله ای دوران بچگیم

فسقلیها7

 

فسقلیها8

 

فسقلی9

 واژه نامه آناهیتا جون اینروزا:

تخ=تلخه    شوره=همون شوره    ایکم=یکم    ایخام=نمیخوام  

کوته=کتلت    گیه=گریه    اتا=اتاق      بابایا مامایا=اسم جدید من وبابا

بایی=موبایل    تپت=تبلت    ایشین=بشین       پاپا=بادکنک  

دم=نوک    قایات=شکلات   داوا=دارو یا دوا    دیوا=دیوار  

کاتو=کارتون   شیلین=لیموشیرین    شوا=شلوار    قاشی=نقاشی 

دولا=دورا    ایکن=بکن(وقتی میگی لباسو ایکن)   پاتو=پالتو  

دیوا=دیوار    فعلا همینارو یادمه عزیزم..دوستت دارمماچتشویق

پسندها (3)

نظرات (5)

مهتاب
10 دی 93 6:59
سلام خانوم گل " از آشنایی با شما و این دخمل زیباتون خوشحالم و مایلم با شما تبادل لینک کنم . اگه شما هم موافقید لطفا به وب دخملم بیایید و خبرم کنید. منتظر حضور گرمتون هستیم . از من هزار تا بوس برای این تپلی
مامان مهناز
پاسخ
مرسی عزیزم حتما خوشحال میشم
کوثر
10 دی 93 17:33
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان مهناز
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خوشحال میشم منم
مامان مهلا
15 دی 93 3:27
هزار ماشالله چه دختر نازی
صفورا مامان آوا
21 دی 93 8:39
سلام عزیزم 26 ماهگی دختر گلت مبااااااااااااارک رمز خصوصی
مامان مهناز
پاسخ
سلام صفورا جان مرسی عزیز دل بوس واسه شما و دخملت
مــــن
12 بهمن 93 17:14
نی نی تون خیلی نازه به وب من هم سر بزنین خاطراتم رو مینویسم وازشون عکس میزارم..... بوس