آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آناهیتا فرشته آسمونی ما

دوردونه مامان بابا♥

1393/3/9 1:30
نویسنده : مامان مهناز
175 بازدید
اشتراک گذاری

آرامشم

  برای من هیچ حسی شبیه تو نیست،تو پایان هر جستجوی من هستی تماشای تو عین آرامشه

                        niniweblog.com

niniweblog.comدختر نازم بابا همیشه باهات صحبت میکرد و نازت میکرد و واست دخمل بابا خوشمله بابا رو میخوند.به راستی که چقدر تو دنیای مارو عوض کردی.دخترم نازنیم از چی واست بنویسم  که تو همه قلب و روح و جسم منو پر کردی از عشق خودت به راستی همه عشق های دنیا در برابر عشق مادر به فرزند چیزی نیست.فدای این چشمای خمار و نازت انقدر ماشالا باهوشی جلوی تلوزیون توی صندلیت میزارمت و تلوزیون تماشا میکنی و با چشمات دنبال میکنی همه چیزو.هرماه میبرمت واسه چک وزن و قدت الهی دورت بگردم وقتی واکسن داری کلی گریه میکنی،منم باهات گریه میکنم.بابا که خیلی ناراحت میشه و میگه من نمیتونم ببینم طاقتشو ندارم ولی درآخر کمک میکنه و پاهات رو میگیریم و بعد واکسن میشی.برای بعضی از واکسنات هم تب میکنی بمیرم واست.

نی نی 4

 

            نی نی5

                                                            وقتی باهات صحبت میکنم به دقت گوش میکنی و از خودت صدا در میاری در واقع جواب میدی.به موسیقی گوش میکنی یه آهنگ خارجی بود اونو خیلی دوست داشتی واست ضبط کرده بودم اسمش بلو رد لاینز بود.خیلی به لبهای من دقت میکنی وقتی واست آواز میخونم یا شعر.از خودت صداهای خیلی بامزه در میاری و آواز میخونی مخصوصا وقتی سیر هستی.ازشخصیات کارتونی دورا رو دوست داری .سی دی بع بع پشمالو بانی نی اونم از یکماهه که بودی واست میزاشتم توی لب تاب و تو بهش نگاه میکردی و خوشت می اومد.دیگه خودت میفهمیدی وقتی لب تاب روشن میشد نگاه میکردی بهم و دست و پا میزنی که واست بزارم .

همه چیز عوض شد با اومدنت فرشته کوچولو و مهربانم

نی نی

 

نازدونه

پسندها (1)

نظرات (0)