آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آناهیتا فرشته آسمونی ما

ماهگرد25

1393/10/1 18:07
نویسنده : مامان مهناز
591 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم بیست وپنجمین ماهگردت هم ازراه رسید با کلی خبر از تو عزیز دل از کارات بگم که بخاطر هوای سردی که هست لباس گرم تنت میکنم  و تو درشون میاری از تنت و میری سراغ لباس خنک و کوتاهت خلاصه باهات مشکل پیدا کردم.بخاطر همین کارت هم یه کوچولو سرما خوردی.از صبح که بیدار میشی میری توی اتاقت درکمدلباستو باز میکنی و لباس انتخاب میکنی.خیلی واسم جالبه همه کارهای منو تقلید میکنی.همش میگی عوض پوش بلیم یعنی عوض کنیم بپوشیم بریم.ازت غافل که میشم کیف هلو کیتیتو میگیری میری در خونه رو باز میکنی  میگی بای بای.خلاصه شیطون شدی بلاچهقلب

25

 بی هوا واست کیک درست کردم و کلی خوشحالی کردیلبخند

عکس25

 

عشقم

 پوشیدن کفشای مامان و قرتی بازی:

باربی

 دلم غش میره واسه این عکسات عشششششقم

nice

 کیک و سالاد الویه خارپشت مامان پز بمناسبت25 ماهگردت عزیز دل

کیک

 

25ماهگی

 

25انی

 

01

 

خوشکلم

 جوراب شلواری و ژست عکس دخملم♥بوووس

01

 ناناس بقول خودت

اناناسم

 

02

به لطف خداوند تونستی از شیشه شیر دل بکنی و خودت فراموشش کردی.حتی شبا هم بهونشو نمیگیری و این خیلی هوررررا داره تشویقدیگه شیر رو با لیوان و یا نی میخوری و لذت هم میبری عشقم.فقط میمونه دایپرت که شبا از ترس اینکه سرمابخوری پوشک میکنمت ولی روز نه.فقط اگرخودت بگی پیپی یا جیش داری این مرحله رو هم میگذرونیم.تو موفق میشی دختر کوچولوی من...مامان دوستت دارهقلب

 از کارهای این ماهت بازم نقاشی کردنت روی دیوارهای خونست که دیگه از بس پاک کردم خسته شدم.دفتر و مداررنگی جلوت هست ولی تا چشم منو دور میبینی پامیشی میری و روی دیوار بقول خودت ماهی میکشی و یه دایره میکشی و نوک مدادو فشار میدی توش میگی چش یعنی چشمخیال باطل

نقاشی

نقاشی کشیدن روی دیوار خونه:

3

 آخه خوشکله من پیکاسو هم دقتش به اندازه تو نبود:

4

 

4

 دوستت دارم بی نهایتماچ

پسندها (2)

نظرات (0)